Potrat!

10. dubna 2006 v 20:16 | Urami |  Knížky, filmy, názory
Moje babi shlédla propagandistický film - Němý výkřik. Tento film vlastně podporuje názory lidí, kteří jsou zásadně proti potratům a rozhodně se s tím nikde netají. Zastávají názor, že embryo v časné fázi svého vývoje má vyvinuté některé funkce. Takže jsem vyfasovala takovou příručku, kde se baví matka s těhotnou dcerou, jež má před maturou s doktorem. Uvažují o potratu. Jak babi trefne poznamenala, všude se o tom mluví, seznámí nás s principem, ale tohle, tohle nám nikde nikdy neukážou...

Když žena nechtěně otěhotní...co má dělat? Potrat? Zabít dítě, které v ní vzniklo? Které v ní žije a probouzí se k životu? Vždyť to je neuvěřitelný zázrak, že my lidé, jsme schopni stvořit jiného živého člověka. Žádný robot, žádný klon. Jsme schopni stvořit originál. To dítě za to nemůže. Za to můžou ti dva lidé, muž a žena, kteří se oddali krásné chvíli. Tak proč za to platí to dítě?...teď jsem se dostala ale jinam. Takže, zabít ho? Bo ho porodit a pohodit někde na skládku? To je ale hnus! Nebo ho dát do dětského domova? Pěstounským rodičům, kde je šance, že bude mít náhražku rodičovské lásky a domova, která se bude nejvíc podobat tomu, co by mohl zažívat u svých pravých rodičů?
Spousta tady těch lidí pořád volí potrat a bojují za něj, když se nechce v nějakém státě povolit.
Ale ví vubec, za co bojují?

Dítě staré 8 týdnu - 2 měsíce vypadá takto
Dítě - 8 týdnů

To není jen hromada buněk, nýbrž vyvíjející se člověk. Jeho malé srdce bije už od třetího týdne těhotenství. Žena má v sobě něco s tlukoucím srdcem. Není sama, jsou dva. Jeho srdce nejenom bije, ale žene krev skrze jeho tělo.
Takto vypadá tříměsíční dítě - fetus. Fetus znamená maličký. Měří asi 8 cm a váží asi 3 dkg. Všechny orgány jsou už formované...(jde prý už poznat, že to je zjevně chlapec)
Dítě - 3 měsíce

Všechny orgány nutné pro život v tomto stadiu již plní svoji funkci. Ve 12 týdnech můžeme zachytit tep srdce. Srdce, které tluče až do smrti.
Když se to vezme, tak ten doktor, co tu o tom píše má pravdu. Dítě není součástí matky. Má všechno svoje. Svoje tělo, svoji hlavu, mozek ruce. Své srdce, které mu umožňuje žít, svůj krevní oběh, který mu umožňuje rozvádět jeho krev jeho tělem. Dítě se vlastně vyvíjí samo. Rozvíjí samo sebe.
Toto je obraz dítěte starého 4 měsíce.
Dítě - 4 měsíce

Jde vidět, jak si cucá palec. Připravuje se na svoje první jídlo na prsou, bo z lahve. Je to malý človíček. Žena má právo rozhodovat o svém vlastním těle, ale nemá právo na tělo tady toho malého tvora, který je svým způsobem již samostatný. Může dýchat, tluče mu srdce, dokáže jíst. Ne samo, ale životně důležité funkce má.
Právo na život je nejzákladnější ze všech lidských práv. Každý si sním musí naložit, jak chce on, ne jak mu to nařídí jiní.
Jo, potrat by jistě vyřešil určitý problém, ale je to násilné a nelidské.
Jedna z metod potratu je KYRETÁŽ - dilatace - šíření a čištění. Ústí dělohy musí být rozšířeno, nebo dostatečně otevřeno, aby nástroj kyreta mohl být vložen do dělohy. Kyreta doslova trhá kousky dítěte ven, kus po kuse. Práce s kyretou je nebezpečná, protože pracuje dle hmatu a může protrhnout stěnu dělohy, pak je nustno provést operaci břicha.
Výsledek kyretážního potratu - čištění
dítě

Malé ruce i noha i tělo. Tak by dítě vypadalo.
Druhý způsob potratu je VYSÁVÁNÍ DĚLOHY . Abortér vsunuje do dělohy dutou trubku. ta je propojena se sacím strojem, který je tak silný, že tělo dítěte je ve vteřině roztrháno na hmotu krve, tkání a masa. Ten stroj je 29x silnější než domácí vysavač na prach a může matce způsobit vážné a trvalé poranění. Když abortér nevidí, že že vychází tekutina, ví, že děloha je prázdná. Jeho práce je hotova a dítě je mrtvé.
potrat - vysávání

Existuje ještě jeden způsob: OTRAVA SOLÍ. Abortér vytáhne trochu plodové vody, ve které se dítě vznáší a vstříkne koncentrovaný roztok soli. Dítě se v bolestech svíjí, což matka cítí. Když křeče přestanou, ví, že její dítě zemřelo. Je potřeba doby kolem jedné hodiny, aby se dítě zabilo tímto způsobem. Po jednom nebo dvou dnech matce začnou porodní bolesti a porodí mrtvé dítě a mezitím se její útroba stala hrobem.
Sůl
Toto je fotografie dítěte otráveného solí v devatenáctém týdnu. Čtyři měsíce. Žíravý účinek roztoku vypálil celou horní vrstvu kůže a zde můžeme vidět spodní vrstvu.
Pro větší děti je zapotřebí operace podobné císařskému řezu. Útroba se rozřízne a dítě se vytáhne ven. Dítě hýbe noghama a rukama a lapá po dechu, neboť je vždy narozeno živé. Avšak vzhledem k tomu, že je to potrat, živé dítě nechají, aby zemřelo. Tomuto způsobu potratu se říká HISTEROTOMIE.
císařský
Fotografie jedné skutečné histerotomie, provedené ve 24. týdnu. 5 a půl měsíce.
Potrat. Když se řekl potrat, viděla jsem v tom řešení. Dát dítě do dětského domova, kde bude nemilované, odkázané samo na sebe. Bude to mít těžké jen tím, že je tam. Bude mě nenávidět, jako matku, co ho odstrčila a zničila mu život, Bude postrádat mateřskou lásku, trápit se...Způsobit mu tohle? Odhodit ho na skládku jako odpad? To je přece hnus! Kde je ale řešení? Chyba se může stát přece vždycky, aniž by za to třeba dva mladí lidé mohli.
Dítě vážně nemůže za to, že se dostalo na tento svět, ať je již ještě pořád uvnitř matky. Ale už tady je a má právo žít svůj život.
Každá lidská bytost je jedinečná. Je to originál. Jeden jediný. Nikdo není stejný. Je to něco úžasného. Uvědomují si to vůbec lidé, čeho jsme schopni?...(za určité spolupráce muže a ženy)... Tak proč hazardovat? Se svým zdravím a se životem toho tvora, kterému je to vlastně uplně jedno, jestli se ta spermie k tomu vajíčku dostane. Přesto je to jeden velký zázrak. A zničení je příliš drahé....

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 AndrewJ AndrewJ | 10. dubna 2006 v 20:36 | Reagovat

Já nemám rád potraty, ale nezakázal byhc je.. jinak, fotky humus

2 Caeli Caeli | 10. dubna 2006 v 21:09 | Reagovat

Miminko je zázrak.... Vždycky. To, že takový drobeček může žít uvnitř někoho jiného, je něco úplně úžasného.... Dokonalé...

3 Illuén Illuén | Web | 11. dubna 2006 v 17:17 | Reagovat

Malý dítě je krásný...ale představ si, že je ti třeba 16, máš celej život před sebou a vlítneš do toho nechtěně (špatná, nebo žádná ochrana, nebo tě někdo znásilní), co potom? Být v 17 matkou, když si sama ještě dítě? Mít dítě s někým, koho třeba vůbec neznáš? Nechat si ho, i když víš, že se o něj nedokážeš postarat???

Myslím si, že o tomhle by si žena měla rozhodovat vždycky sama->ona se bude o dítě celej život starat, popřípadě celej život doplácet na následky....

Potrat jo, ale do 3 měsíců....i když je možný, že to zjistíš dýl a ......

4 Zuzana Zuzana | 11. dubna 2006 v 20:42 | Reagovat

hm , tady byl zaver tohoto clanku, nezabijej, nech zit

5 Urami Urami | 11. dubna 2006 v 20:49 | Reagovat

jo...nezabijej, nech žít

Illuen - Nevím, neumím si to představit, co taková 17tiletá holka prožívá, když se to stane...jak v té chvíli uvažuje....vidí v tomto východisko, ale vždyť je všude spousta žen, který nemůžou mít děti a tolik by chtěly. Řešení je podle mě v tomto...aspoň je šance, že bude milované...

6 imagine imagine | Web | 17. dubna 2006 v 10:10 | Reagovat

je to fakt příšerný - myslim, že teď kdybych otěhotněla dítě si nechám, ale v takovejch 16 by to byl průser, asi bych taky volila potrat (jenže to jsem o tom nečetla tenhle článek), potraty bych nezakazovala, protože každý má se rozhodnout podle svýho, já bych asi nedokázala žít s představou, že někde vyrůstá moje dítě u někoho jinýho (i když s představou, že jsem svoje dítě zabila asi taky ne) - tohle je fakt bezvýchodná situace, prostě musíme bejt pečlivý v antikoncepčních metodách

7 mademoiselle Prosím mademoiselle Prosím | Web | 21. května 2006 v 22:12 | Reagovat

Dětské domovy jsou i tak dost plné. Proč by měla mít žena dítě, které nechce? Přestává tak mít šanci rozhodovat sama o sobě a o svém těle.

Víš, jak se ženy zbavovaly plodu, který nechtěly v dobách, kdy byl potrat zakázaný? Ramínkem nebo kusem drátu...

8 Urami Urami | Web | 21. května 2006 v 22:15 | Reagovat

Já nevím...jasně, ona má možnost o sobě rozhodnout, ale to dítě ne...To rozhoduje i za něj...

Já nevím, je to složité taková situace...já jsem byla taky pro potrat....ale je taky spousta rodin, který děti mít nemůžou...ty malí nemusí končit jen v dětským domově...

9 mademoiselle Prosím mademoiselle Prosím | Web | 22. května 2006 v 12:43 | Reagovat

Ale spousta jich tam končí. Když je dítě nechtěné, dříve nebo později se to projeví ve vztahu rodičů k němu i mezi rodiči... To dítě je v době potratu zárodek, který o tom tak nepřemýšlí. Žena by se měla rozhodnout sama. Měla by snad v sobě nechat vyrůstat zárodek a vychovávat dítě i když o něj nestojí a to jen pro tu jednu malou chybu (nebo znásilnění).

K něčemu se přiznám a nebudu populární. Kdybych se teď dozvěděla, že jsem těhotná, pravděpodobně bych šla na potrat.

10 mademoiselle Prosím mademoiselle Prosím | Web | 22. května 2006 v 12:45 | Reagovat

Pravdou je, že od té doby, co je potrat legální a bez různých okliček, tak jejich počet klesá. Osvěta je jediný klíč k úspěchu.

11 Urami Urami | Web | 22. května 2006 v 14:26 | Reagovat

To je taky pravda....

12 mademoiselle Prosím mademoiselle Prosím | Web | 23. května 2006 v 12:55 | Reagovat

Vidíš, takže řešení je vždy v osvětě a ne v zákazech.

13 something something | Web | 25. května 2006 v 11:51 | Reagovat

Illuen: ono by to dítě bylo vlastně taky chudák...ta holka by měla bejt zajištěná...aspoň trochu...kdyby ona byla neš'tasná, tak jak by z toho potom vyšlo to děcko?

14 Illuén Illuén | Web | 25. května 2006 v 15:58 | Reagovat

something:asi tak!....mít dítě v 16, nedodělanou školu, žádný sociální zázemí...rozhodně bych šla na potrat...!...teda spíš dělat všechno pro to, aby takováhle situace nikdy nenastala!!

15 mademoiselle Prosím mademoiselle Prosím | Web | 29. května 2006 v 14:11 | Reagovat

Asi tak nějak. Prášky jsou jistota.

Kdybych teď otěhotněla. Nevím, nezvládala bych to. Nemám peníze, nemám nic, chci studovat... Řešila bych to podobně. Jestli někdy budu mít dítě, chci, aby se mělo dobře a ne aby životními podmínkami pykalo za jednu chybu.

16 kristýna kristýna | E-mail | 14. září 2006 v 15:42 | Reagovat

Je to opravdu hrozný!!Našla jsem tuhle stránku náhodou,protože jsem se zrovna včera bavila se svym přítelem o antikoncepci,potratu atd.Musím říct,že mi úplně vyrazilo dech,když mi řekl,že všechno se dá řešit a kdybych náhodou otěhotněla,tak se to musí zjistit hlavně co nejrychleji,aby se to dalo včas vyřešit..jak ironický,to ,,včas''...copak to ti chlapi vůbec nechápou?je to vražda!!na to svůj názor nezměním a po tom,co jsem viděla tyhle fotky,už vůbec ne!!To už radši budu brát prášky a jsem si jistá tím,že kdybych náhodou otěhotněla,dítě si nechám at se děje co se děje!!!Holky,nikdy jste se nezamyslely nad tím,že potrat a jeho následky(psychické i fyzické)vám může zkazit život víc,než kdybyste si dítě nechaly???Zamyslete se!!!

17 Urami Urami | 14. září 2006 v 21:08 | Reagovat

Ono je to hrozně diskutabilní...v podstatě jsem taky proti potratům, přece jen je to zabití a někoho zabít...z křesťanského hlediska strašný hřích, neodpustitelná věc...z druhého pohledu jen jedna z možností, jak vyřešit problém...teď záleží jen na tom, jak ho kdo bere...

Jo, ale máš pravdu...chlapi někdy opravdu vubec nechápou...oni to dítě v sobě necítí...prostě nevím, vubec nevím...tady mezi blogy už se těch diskusí na tohle tema rozjelo několik...hafo jsem jich četla... Hrozně ošemetné tema...

18 janek janek | 21. listopadu 2006 v 20:42 | Reagovat

kurva,vsichni z vas kazdy den zabijite!!at uz jsou to mrtve plody malych kuratek nazyvane vajicka kteryma se tak radi ladujete a ktere jsou skoro ve vsem a nikdo se ani nepozastavi nad tim ze to byl zbytecne zmareny zivot..mleko?jen znasilneni..nasilna inseminace clovekem(tedy zadny prizozeny pohlavni styk - samec x samice) a nakonec vznikly plod,pro ktery skoro ani nemate pojmenovani konci budto v psim zradle (pripad samecku) a nebo jako dalsi otrok ze ktereho bude bezhybne vysavano krvave mleko pro vasi potrebu ( v pripade samicek) avsak pouze po dobu kdy je matka brezi a dite(prominte jestli jsem vas timto jmenem urazil...pro vas spise pismeno nebo  cislo nebo mozna jen kousek jidla)na zivu...moralizuje a pritom vrazdite kazdy den...byl nekdo z vas bez hnuti svedomi ve velkochodu?je 21.stoleti!proc se neustale ladujete mrtvolama?tradice?strach ze by vas rodice nebo okoli odmitli?ja rikam vrazda!go vegan!

19 Mairiel Mairiel | E-mail | 20. prosince 2006 v 22:14 | Reagovat

Souhlasím s Jankem... dítě ve druhém, třetím měsíci je na nižší úrovni co se (po)citů týče než kráva, a přece se mu věnuje o tolik víc pozornosti... Já vím, je to člověk, moje krev, ale tenhle svět už je tak hnusný, tak proč do něj přivést další přežívající trosku? Jasně, ten člověk by mohl vést krásný život, třeba by se mohl stát vědcem, vymyslet lék na AIDS a spasit Afriku, ale co myslíte že je pravděpodobnější, když by se narodil do rodiny s určitým problémem... nebo kdyby se dostal do dětského domova... Ovšem, bylo by krásné kdyby se úplně všechny nechtěné děti dostaly do dobrých rukou, ale náš zku*vený systém osvojování dětí něco takového zatím neumožňuje... Až se tohle změní....?

20 Veronika Veronika | 2. února 2007 v 16:27 | Reagovat

Potrat je hodne smutnej, ale prece jenom ten nejtezsi balvan sebou potom tahne ta matka. At uz jsou to psychicke problemy - deprese, vycitky, uz nikdy na sve dite nezapomene, i kdyz merilo treba jen 3 cm. Nemluve o problemech fyzickych - znam zenu, ktera byla v 26-ti letech na potratu, dostala potom silnou infekci a museli ji vzit vsechny zenske organy, takze ve 26-ti letech prochazela prechodem a na dite mohla do smrti zapomenout.

21 Urami Urami | 4. února 2007 v 18:33 | Reagovat

Já už nevím, co si o tom všem mám myslet...

22 mijo mijo | 22. dubna 2007 v 22:32 | Reagovat

já to nechápu.když je někdo proti potratům a nechce si dítě nechat tak pak nemůže vůbec sexovat,neboť sex není jen to příjemné, ale také určitá zodpovědnost..a když už holka nechtěně otěhotní,co jsou to za sprominutím zkurvený slova "zkazit si v sedmnácti život"??!! jako mít dítě znamená zkazit si život?a jakej je to potom život,po potratu??kdž si v sedmnácti to dítě nechá,určitě existuje spousta možností,aby neumřela matka s dítětem hlady a nějak to vydrželi..a to že máte dítě s někým koho neznáte je podle mě pdoobný jako mít dítě s někým do koho nejste zamilovaní a nechcete s ním mít dítě.takže když holka otěhotní a kluk se s ní pak rozejde (nehledě na to že by to byl hajzl) zabije pak ta holka kvůli tomu svý dítě??když ji někdo znásilní,pořád je to její dítě,nosí ho ona..takže souhlasím s kristínou (příspěvek 16)

23 Majule Majule | E-mail | 7. července 2007 v 13:09 | Reagovat

Ach jo,lidi! Zamyslete se nad sebou! Kam tenhle svět spěje? vždyť to je hrůza.. Mně bude 17,ale mám pocit,že jsem myšlenkově o hodně vyspělejší než mnozí z vás.. Nechápu,jak může být někdo z vás pro potraty.. To je hnus.. Je to vražda nevyného člověka.. Proč má to malé stvoření platit za vaši rozkoš a touhu? Vy se s někým vyspíte,je vám dobře,ale následky už nenesete.. Jak je to sprosté.. Každý má právo na život,ale naopak-NIKDO nemá právo druhému život vzít!!! Vy jste si život nedali,tak proč ho berete jiným? Ještě k tomu své vlastní krvi? Je mi na blití.. Byla jsem na přednášce o potratu,doma mám spoustu materiálu a musím říct,že jak jsem se cítila při té přednášce,to nedovedu ani popsat.. Jak strašně mi bylo zle.. Zle z těch krkavčích matek,které se zbaví svých dětí.. strašně jsem brečela.. Ty podrobnosti a ty fotky,videa... Děs.. Mráz mi běhal po zádech.. A jak tu někdo píše,že potrat je vražda,ať radši holky berou antikoncepci nebo používají kondom,tak to je též síla.. Protiřečíte si! Potrat,kondom,prášky(antikoncepce) je jedno a to samé! též vražda.. Vy to dítě taky nechcete,akorát s tím rozdílem,že ho zabijete ještě před tím,než se chudák oběví... Jste nezodpovědní za své chování.. Tenhle svět je tak strašně moc zkaženej,že to nemá obdoby.. Kdyby se každá zamyslel nad sebou a jednal tak,jak to vyžaduje morálka a svědomí,hned by se žilo lépe.. Každý říká,jaká je tady nespravdlnost,ale žije ten člověk,co to říká,spravedlivě? je to strašný boj,ale člověk se musí neučit si něco odepřít.. Utrpaním člověk roste! To si pamatujte.. A vůbec,sex je vlká intimita,která patří do manželství! A ne jen tak,s každým,všude... Fuj.. Proč by se měl člověk někomu vydávat na potkání? Vždyť to nejhezčí,co můžete svému budoucímu partnerovi dát(manželce,manželovi) je čistota.. Vejít do manželství jako panna a panic je nádhera.. Možná si říkáte,že je jedno,jestli se s klukem vyspíš před svatbou nebo po satbě,že už jste spolu dlouho,že vám to do té svatby vydrží,ale to je blbost.. Nač spěchat? Pokud na vám holky přítel naléhá se sexem,nepodléhejte.. pokud vám vyhrožuje,že se s vámi jinak rozejde,tak vás neměl rád a chce jenom to jedno.. v dnešní době si chce člověk jenom užívat.. To je smutné.. Ach jo,vy se s někým vyspíte,pak se rozejdete,najdete si někoho jiného,s ním se zase vyspíte a pořád dokola.. Jako hračka.. Vždyť to je hrozné.. Budete si připadat jako zneužívané,zneuctěné a nakonec se vám sex zprotiví a nebudete schopní se ani vdát.. Budete psychicky nadně.. Přijde vám to absurdní,ale já vím,co mluvím..Tyhle věci mě zajímají a vím o nich díky katechezím strašně moc.. To,co jsem tady nepsala,zkuste si to prosím představit.. vždyť se trapné spát s každým,s kým chodíte.. Nikdy nemáte jistotu,že vám to vydrží do svatby..A pokud ano,vaše manželství zkrachuje,ptorože už jste začali se sexuálním životem před svatbou.. Ach jo,to je na dlouho..Já bych vám toho mohla říct strašně moc.. Prostě a jednoduše:Předmanželský a mimomanželský sexuální život je pohroma.. Je to zlo,které ničí pokolení.. Ničilo,ničí a bude ničit.. Bůh stvořil muže a ženu.Stvořil je jako obraz Boží.. Bůh chce pro každého jen to dobré.. Od Boha pochází vekeré dobro,tak proč se mu bráníte a jdete naproti zlu,které je od Satana? Tam,kde není Bůh,je Satan.. A tam,kde je satan,je peklo.. Pokud nežijete podle Boha,bude(nebo možná už je) ve vašem životě peklo.. A Satan se jen směje a Bůh trpí.. Ježíš Kristus za nás všechny zemřel... A tohle je naše odplata? Tohle? Vraždy? Jak musí trpět.. On nás miluje jako nikdo jiný.Nekonečnou láskou.. Představte si,že vás raní někdo,na kom vám moc záleží.....Bolí vás to,co?A co teprve,když tolik lidí,raní denně Krista.. Jak on musí stále trpět.. Podívejte se na film Umučení Krista a vše vám docvakne a pochopíte to. Ale musíte se do toho vžít.. Jinak to bude zbytečné.. Budu se za vám modlit,hlavně za ty,kteří propagují potraty.. A za potratáře.. Četla jsem svědectví potratáře,který odstranil dítě své vlastní ženy.. Ten muž má na svědomí tisíce potratů-tisíce vražd.. Jak myslíte,že se mu s takovým svědomím žije? Ale obrátil se,odešel z medicíny,uvěřil v Boha a bylo mu odpuštěno..Náhle se jeho život změnil.. V lepší.. Spadl mu ten strašně těžký kámen ze srdce.. ten hnusný hřích.. Hřích je nevděk vůči Bohu... Důležitá je lítost.. Jenže když člověk doopravdy lituje,bolí ho to.. A toho se lidé bojí.. chtějí všechno,jen ne bolest.. Svět je nechutně zkažený.. Lítost nás donutí okusit peklo vlastního života!!!!!!!!!!!!!

24 Bílej tygr Bílej tygr | E-mail | 25. srpna 2007 v 19:02 | Reagovat

Každý by se měl podívat na takový film a takové obrázky, mělo by se to fakt učit na základní škole a mělo by to být v televizi v čase, kdy se na to každý má možnost podívat.

A i když to vyvolává často silné emoce, pořád to je ještě jen malý kousek pravdy. Ještě by se mělo vědět, jak taková věc ovlivní životy lidí, co se toho zúčastnili a i životy jejich potomků...

Přesto jsem ale proti tomu, aby interrupce byly zakázané zákonem. Ne kvůli nějakým statistikám a klesajícím tendencím, potratové turistice a ilegálním potratům, i když i to všechno máí svůj význam, ale především proto, že věřím, že jen svobodné a uvědomnělé rozhodnutí vede k příznivému vývoji a zlepšení úrovně a situace lidstva.

Když nám budou pořád něco nařizovat a jednat s námi jako s nesvéprávným dobytkem, tak ani není šance, že o tom vůbec budeme přemýšlet... protože všechnu svou duševní kapacitu spotřebujeme na to, jak uniknout svým dozorcům. Nejdřív člověk musí být svobodný a pak teprve se může učit svou svobodu využívat a hledat hranice, které si stanoví sám protože se tak svobodně a odpovědně rozhodl.

25 prema van smuuf prema van smuuf | Web | 26. srpna 2007 v 1:47 | Reagovat

Majule: tywle prober se z tý diskotéky... a nech si ty náboženský kecy... :)

26 Bája Bája | E-mail | 6. září 2007 v 6:19 | Reagovat

Ahoj!Právě scháním nějaké věci k potratu dělám referát..ale teda nikde nebylo nebo sem nenašla něco podobného co tu prezentuješ ty!!Fascinovalo mě to a zároveň ranilo zesmutnilo a šokovalo...dokonce už mám snad jasno že potrat nikdy nechci jen v případě že by to bylo velmi akutní!!!A taky se bojím použít tvé fotky na svůj referát ale asi to udělám aby se holkám rozsvítilo...máme tady pár takových holek který maj sex s každým druhým a každej jenom čeká kdy otěhotněj!!!samozdřejmě že jediný řešení by byl potrat jak je znám..určitě by si ho nenechali...podle mě je to hrozné zabít něco tak krásného,ikdyby ten plod byl nějakým způsobem postižený přeci jen je to dar kolik žan nemůže mít dítě a snaží se o něj tak proč takhle promarnit nejden lidský krásný život.Vždyť není niic krásnějšího než malé krásné miminko,když můžeme pozorovat jak roste a jak se učí chodit mluvit apod.!!!no jaksi sem se rozkecala..!!!hele je to fajn blog!!!a 100%si mi pomohla k jedničce z referátu!!!Ty fotky jsou hrůzostrašné ale jen takhle jim můžu ukázat realitu!!!Díky ahoj bára

27 the the | 11. září 2007 v 3:41 | Reagovat

Majule, jak můžeš hovořit o vraždě při použití kondomu, to fakt nechápu. Že jsi jako zabila spermie? To mi prosím tě nějak rozumně vysvětli, nebo si budu myslet, že vám tam totálně vymývají mozek. Stejně dobře můžu říci, že když se poškrábu, zabila jsem - kožní buňku. Totéž. Jo a co ty chudinky spermie, které závod v čase nevyhrajou? neměli bychom je nějak zachraňovat, když jsou to (dle této logiky) lidští jedinci? Není to nefér, že může přežít jen jedna, a ještě bez ocásku? :-p

Souhlasím, že sex by měl být spojený s láskou. Ale nemyslím si, že láska je podmíněna manželstvím. Pokud se dva lidé milují, proč se nemohou pomilovat? Nikomu tím přeci neubližují. Co na tom komu vadí? Že jsou šťastní? Jestli by Bůh někoho zatracoval jen proto, pak to není Bůh, o kterého bych měla zájem....

A proč by mělo manželství zkrachovat kvůli sexu před svatbou, to mi také není jasné. Znám páry, které toto údajné "trauma" hravě překonaly. Nejsmutnější je, když manžele u sebe drží už jen povinnost, ne láska. Když si denodenně ubližují jízlivostmi, protože jsou zatrpklí, nešťastní, ale zůstávají spolu jen proto, že "se to tak sluší". To je podle mne zlé. Láskou nemyslím zrovna přitažlivost, aby bylo jasno. A proč je sex špatný?

...............................

K tématu

A když tu tak hovoříte o potratech, jo, fotky jsou drsné, a jistě vzbuzují soucit. Je ale taky otázka, co zárodek v jakém stádiu vlastně cítí, co vnímá... A opravdu, pokud jste zděšené potraty, proč o to více nejste zasažené tím, co se děje na jatkách i chovech? Taky vám můžu ukázat pár pěkných fotek...

Rozhodně potrat nepovažuji za jednoduchou záležitost, a je to pro mne nikoliv jen zdravotní, ale i etický problém. Jsem však toho názoru, že každý si tuto otázku musí vyřešit sám, zvolit si, co považuje za správné. A dle mého není správné zastrašovat lékaře, kteří provádějí potraty, způsobovat traumata dívkám, které jej podstoupily atd. Pokud někoho přesvědčíte argumenty, je to něco jiného, než když na něj pokřikujete vrahu. Měly byste vidět, co se děje třeba v USA. Potraty existovaly vždy, a existovat budou, i když budou zakázané - rozdíl? S lékařskou asistencí (bezpečněji) anebo bez ní...

Možná vám to přijde příliš pragmatické, avšak pro mne to není člověk, dokud sám nevnímá, necítí, i když má tvar lidského jedince. Do té doby je součástí těla, stejně jako krev v něm, srdce, plíce... Až ve chvíli, kdy má zárodek opravdu vyvinutou CNS, až když začne vnímat své okolí, pak mu přiznávám status jedince...

Každopádně, pro mne nejlepším řešením je hlídat si antikoncepci a mít sex jen s partnerem, kterého milujete, a v době, kdy už jste k tomu trochu duševně zralí. Tak bude případné rozhodování, zda si můžete případně vůbec dovolit vychovávat dítě, snazší.

28 pavlinka pavlinka | E-mail | 26. října 2007 v 7:54 | Reagovat

ahoj, myslím že tenhle článek je silně protpotratovej, to musím uznat.ale myslím, že až přehnaně.lidi, uvědomte si že ty fotky jsou z dob, kdy nebyla tak vyvinutá medicína, aby se všechno mohlo dělat precizně a čistě,a taky fotky z případů jednoho z milionu, vubec nevíte proč byl potrat vykonán, mohlo jít o dětskou dysfunkci,která zabraňovala dítěti žít, mohlo jít o vrozenou vadu,dítě mohlo postrádat důležitý orgán nebo byl orgán antolik poškozen, že nemohl plně pracovat.jen chci říct, aby ste to nebrali zas tak vážně, tuhle vzpouru proti ,,vytrhávání živého plodu z těla matky´´,medicína už taková je.pokud by se potratům řeklo STOP vypadali by ty obrázky ještě hůř.Po domácky udělaný potrat - ne moc pěknej pohled.nejsem zastánce potratů, ale jelikož dělám ve zdravotnictví, nabrala sem na to jinej pohled.ani negativní ani pozitivní....stačí se jen zamyslet,a ne bezmyšlenkově odsuzovat...

29 rachel manus rachel manus | 28. října 2007 v 18:10 | Reagovat

Taky k tématu:

Fotky úděsný... naprosto souhlasím s "27". Majule, trošku se prober...nevidím nic špatnýho na sexu před svatbou, je naprosto přirozený, když někoho miluješ, pokud praktikuješ " bezpečný sex" tak je vše OK. Nic nehrozí. A ohledně sexu až po svatbě -taky by se ti  mohlo stát, že ti partner ( nyní už tvůj manžel) nebude sex. vyhovovat ...a co dál rozvedeš se??? Jsem taky věřící, do svých dvaceti jsem chodila do kostela, ale to neznamená, že budu mít názory ze 18. století.

Měj se.

30 pavlina pavlina | 5. prosince 2007 v 23:58 | Reagovat

No, mazec. Jen nechápu, proč by měly být potraty zakázaný. Je mi dvacet a představa, že bych teď měla mít dítě, je dost nereálná. Mám před sebou pět let školy, pak alespoň dva roky práce. No přece nepřivedu dítě do prostředí, kde se o něj nebudu moct postarat?! Sama jsem stále dítě, který se o sebe stěží postará. Ráda chodim kalit s kámošema, na pařby, konzerty...to bych nemohla. Chci cestovat...to bych nemohla. Radši půjdu na potrat, než abych přivedla na svět dítě ne nedokázala se o něj postarat. Děti miluju, jsem budoucí učitelka, jezdím na tábory, po večerech je hlídám...proto bych je teď mít nemohla. Právě proto, že je mám ráda. Mamina mě měla na vysoký a řiká, že moje první slůvka a krůčky zmeškala. To já rozhodně nehci. Chci si to užít. A myslím, že každý rozumně smýšlející člověk má stejný názor.

Dělejte si, co chcete, ale nezapomeňte, že tady nejde jen o vás, ale i o to malé.

31 Lulu Lulu | E-mail | 6. prosince 2007 v 22:03 | Reagovat

můj názor na potrat je ten,že at už jde o znásilnění,nebo  o těhotenství v dejme tomu 15 letech a další důvody pro potrat...je přece lepší donosit i nechtěné dítě a dát ho lidem co po něm touží a ještě k tomu mastně zaplatí!!! _A zabijou se tři mouchy jednou ranou!...nebudeš mít nechtěné dítě,budeš mít prachy a uděláš někomu celoživotní radost!!!...Lepší než potrat ne?Potrat schvaluji jen v případě postiženého plodu...

32 Lulu Lulu | E-mail | 6. prosince 2007 v 22:14 | Reagovat

Jo a kdyby někdo namítal že v 15 letech si přece dítě nemůže nechat...hm...když někdo v 15 letech prcá tak je schopný donosit dítě...aspon to dítě pochopí že porodit dítě není jednoduché ale sex je prostě hlavně o dětech...nejenom o orgasmu!!!!

33 stepan stepan | E-mail | 19. prosince 2007 v 0:56 | Reagovat

PÁÁNI.Fak zajímavý. je fak supr že se ještě někdo nebojí ukázat sebeodpornější pravdu. a možná to i někomu pomůže,co já vim možná - léčba šokem

34 stepan stepan | 19. prosince 2007 v 11:00 | Reagovat

je to desny, tohle tema mi vlezlo fak do hlavy. Vlastne tohle je jedna z mala veci o jakejch kdyz se bavi lidi co maj aspon pulku mozku tak se stejne nedojde k neakymu zaveru,proste jenom k tomu ze vlastne je celej tenhle svet znicenej a to nasi vinou a kazdej z nas je povrchni uz jenom tim ze zije se zbytkem sveta a i kdyz se vyhejba konzumni spolecnosti,coz je temer nemozny a mysli sam za sebe,proste neda asi by mel bejt potrat jednou z moznosti ale az tou posledni a vsichni zabijime ale to se neda tak brat priroda taky zabiji a kdyz budu furt myslet na to ze sem treba za svuj zivot zabil miliony zivotu - spermii tak se nebudu cejtit uz o nic lip ani o nic hur.jo a tohle tema mam tak moc v hlave ze sem vo tom napsal pisnicku. a zaver? je to blbi tema,neco jako kdybyste chteli spasit celej svet.konec

35 magda magda | 28. prosince 2007 v 17:19 | Reagovat

je to fakt hrozne.....Schvaluju potrat, pokud je to do 8meho tydne, po 8mem tydnu je to fakt hnus a nikdy bych uz pak na potrat nesla..

36 janka janka | 14. ledna 2008 v 3:28 | Reagovat

no nevim prijde mi to tady trosku zkresleny ve vetsine zemi ze potrat provadi pouze do tretiho mesice takze ty postupy v 5 mesici... dela se to ale jen pokud je plod nebo matka v ohrozeni. procetla jsem uz par webu nektery nazory me prekvapujou nechci potrat nijak propagovat,ale i potrat je reseni.ano muzes ho dat k adopci a vytvorit posledni clanek  do neci rodiny ale nemyslim si ze bych se ho mohla pak vzdat ja jsem potrat podstoupila v ¨8 tydnu a tak to bylo tezky.jaky to je asi po deviti mesicich celym porodu a vubec.jen jsem chtela rict rict nikoho neodsuzujte a pokud mate tehotnou kamaradku podporte ji at se rozhodne jakkoliv a ikdyz je vas nazor odlisny

37 Dul Dul | 14. února 2008 v 17:58 | Reagovat

Moje kamaradka šla na potrat v 7 týdnu v 17 rokach ... Doktorka ji na vyšetření začala  mluvit otom jak je to zbabele  jít na potrat a že to není  žádna frajeřína ..... Jenže ono není ani frajeřína  si v 17 letech kdy človej si děla školu  a staví si na sve budoucnosti si to díte nechat a nepostarat se o nej nedat mu to co by mela ... ..... tohlensto je   věc každe ženy a  jen jejich rozhodnutí a nikdo nema to  pravo   jim říkat co by mely nebo ne ...a už vubec ne je za tohlensto odsuzovat ...

38 Monika Monika | 16. února 2008 v 23:37 | Reagovat

Je my 27 let a byla jsem donucena svým partnerem,jít na potrat,druhý dítě nechce,nervově jsem se složila,protože nejhorší pro mě je že jsem šla s donucením a 3 dny na to měl můj syn 3 roky.Vyčítám si to a nedokážu stim žít.Zjistila jsem že vlastně to neni partner pro mě,že tvrdí jak mě miluje a vše dělá pro nás,ale když jsme měli mít druhé mimi,tak to zakázal a řekl že raději odejde a nechá mě samotnou,bude posílat alimenty,necháputo,přestala jsem hned ten den ho milovat a nemám k němu žádnou důvěru ani vztah.Kdybych měla oporu ve svých rodičích,tak bych na něj nešla,jenže jsem sama.

39 peta peta | 24. února 2008 v 23:39 | Reagovat

Lidi mám holku je jí 16 let a při sexu mi tvrdí že bere prášky a nechtíc mi to do ní ujelo a po sexu mi řekla že ty prášky vůbec nebere tak sem s ní o tom mluvil at si zajde ke gyndě a at zjistí co a jak a jestli bude těhotná tak sme spolu domluvení že sem ochotný ji dat peníze na potrat kdyby ji řekli že je těhotná...byla to zkrátka vzájemná chyba která nejde vrátit...a proto sme se rozhodli o potratu než aby se to dozvěděli její a mojí rodiče...bylo to těžké rozhodování a doufam že to je to spravné řešení

40 Petra Petra | 1. března 2008 v 15:59 | Reagovat

Jak tak pročítám mnoho blogů, odborných článku a všechno o problematice potratů řeknu  vám jediné...NEJDŮLEŽITEJŠÍ JE OCHRANA

41 Petra Petra | 1. března 2008 v 16:08 | Reagovat

Jak tak pročítám mnoho blogů, odborných článku a všechno o problematice potratů řeknu  vám jediné...NEJDŮLEŽITEJŠÍ JE OCHRANA, pak totiž by nikdo nemusel řešit jestli jít na potrat a zabít nový vzniklý život, nebo ho donosit a třeba i ho přivest  na svět do špatné sociální situace rodiny, nebo že matka dítěte je taky dítě. Kondomy se prodávají všude, nejsou na předpis tak radím používat a používat. Samozřejmě jiná situace je u znásilnění, ale i tam se tomu dá předejít braním hormonální antikoncepce. Nejsem ani odpůrce potratů ani jejich zastánce. Každý kdo sexuálně žije a momentálně není zralý přivést na svět dítě(já třeba ještě studuji) by měl být zodpovědný a používat dostupnou ochranu aŤ kondomy nebo antikoncepci.

...............................

kdyby náhodou musel být potrat...(třeba protržení kondomu...) tak do 4 týdne max. pak se totiž vyvine nervová soustava a dítě je mučeno při potratu bolestí. Bohužel nechápu jak na to že je někdo v tom může přijít až za 2měsíce...úplna blbost...každá žena přece ví kdy má přijít její menzes, pokud ne...hmm tak to už hraničí s imb.....

.........

znate můj názor

42 honza honza | 14. března 2008 v 12:15 | Reagovat

jo ja taky nechapu jak to muze nikdo udelat

43 Zifynkaaa Zifynkaaa | E-mail | 19. března 2008 v 10:25 | Reagovat

no docela humáč nechápu to jako mazec.hmmm.vůbec jak to takoví lidi můžou vůbec udělat!!!!!!

44 janka janka | 23. března 2008 v 14:01 | Reagovat

no to je dobra otazka jak může holka nevědět že je v tom??? asi tak že se krvacení dostaví. bylo trosku slabší než obvykle ale to se stává. jenže ani za tři týdny zas.což mi nešlo do hlavy a šla k doktorovi...

45 Petra Petra | 27. března 2008 v 20:35 | Reagovat

hmm dobře...ale mě nešlo do hlavy...třeba př. že holka má pravidelně střední až silné krvácení a pak nic, nebo jak říkáš slabé krvácení-to je přece už trochu divny--pokud má holka vždy slabé, tak je to potom otázka to jo...holt si dávat vždy pozor;)

46 janka janka | 27. března 2008 v 21:12 | Reagovat

tak to ze mas slabsi krvaceni podle myho doktora ovlivnuje spousta veci. treba kdyz jsi nastydla a to ze jsem kravacela i tehotna je proste vyrovnavani tela se zmenou a jakysi procistovani. na zmeny v cyklu ma vliv moc veci okolo...staci kdyz beres antibiotika a nektery dalsi kombnace leku je to slozity kazdej organismus reaguje na urcitou situaci uplne jinak tak je to holt tezky...

47 pepa pepa | 28. března 2008 v 21:26 | Reagovat

Myslím si že by měla mít každá žena o potratu právo rozhodnout se sama , mluví se o právu dítěte na život, ale co když matka není schopná své dítě zabezpečit myslíte si že to dítě nebude trpět daleko víc když se narodí a nebude mít třeba  co jíst nebo když se nenarodí vůbec?

48 Míša Míša | 2. dubna 2008 v 13:04 | Reagovat

Hele Majule, nevím jak je to starý jestli tu ještě někdy budeš, ale tohle by sis měla přečíst! Sex není špatnost! A nemyslím si, že by všichni měli čekat až do svatby, protože vstup do manželství jako panna nebo panic nemusí znamenat, že to bude šťastné manželství. Muž a žena by si měli vyzkoušet jak jim to bude klapat, jak po stránce psychické, tak i fyzické. Takže nemoralizuj. Pokud to manželům neklape v posteli tak muž nebo žena, je to jedno si dříve nebo později najde někoho, kdo je uspokojí v této oblasti a to je pak mnohem horší pro rodinu (když si pořídí milence, milenku) než aby si to vyzkoušeli "nanečisto"

a co se týče potratu - potrat Ano, pokud se jedná o případy znásilnění, ohrožení matky nebo dítěte. Jinak jsem pro život. To je vše

49 weruszka weruszka | E-mail | 4. dubna 2008 v 17:20 | Reagovat

Víte co všichni mate v něčem pravdu ale myslím že člověk ktery je pro potraty neni špatny člověk. Nwm jak vy ale myslím že do toho třetiho tydne jak píšou to ještě neni tvor ktery jes chopen žít. Ano vyvíji se ale ještě mu netluče srdičko a nic v něm nekoluje. Tyhle fotky jsou už straši děti a to myslím už neni spravne a by žena šla na potrat v 6. měsíci to je už skoro jako porod pro tohle ja rozhodně nejsem vždy už i ví co to bude jestli kluk nebo holčička  a nwm tak pozdni poztraty se mi nelibi myslim že je nejlepši si vzit takovou tu antikoncepci po ještě to neni nic jen dvě bunky ktere se spojily v jednu a ta se dělí. Každej ma na to jinej nazor ale ja jsem pro potraty ale už asi ne po tom 3 tydnu:( jinak se mějte a když tak pisěte na muj mejl:)

50 Anna Anna | 19. dubna 2008 v 19:25 | Reagovat

Ja bych potarty zakazala.Prece nevinne dite se zabit nemuze.Je to taky clovek.

51 Claire Claire | 29. dubna 2008 v 17:24 | Reagovat

Hey lidi ty fotky sou hrozné!!! jako ja bych ty potraty nezakazal.. trevba když nekdo ženu nebo divku znásilní tak potom si to dítě nechat neni taky zrovna dobre si myslim.. ty metody těch potratu jsou hrozne!! proč nevymysli neco setrnejsiho?!?!?

52 Yla Loiga Yla Loiga | 29. května 2008 v 16:56 | Reagovat

nevinné dítě ne, ale pár buněk? miniinterupce přece není zločin!

53 Ondra Ondra | 5. června 2008 v 17:03 | Reagovat

A kde je ta hranice? Jak ji určíš?

54 Urami Urami | 9. června 2008 v 21:40 | Reagovat

Je to sporné...žena by měla mít právo sama o sobě rozhodnout. Ale neměla by zabíjet své dítě. V dnešním světě je tolik možností na ochranu. Chápu, když jde na potrat znásilněná dívka, bo holka, která spala v 16ti s klukem, kterýmu selhal kondom, může se to stát...ale co všechno se dá ještě omluvit?

55 Tereza Tereza | 22. června 2008 v 18:10 | Reagovat

at si z vám myslí kdo chce co chce,do třetího měsíce kdy jsou potraty povoleny to uvnitř neni dítě ale něco na způsob nádoru ač už je to člověku podobné.Je na každé jestli se rozhodne pro potrat tak nechápu proč by to někdo měl

56 Tereza Tereza | 22. června 2008 v 18:12 | Reagovat

odsuzovat.Zničit si za mlada život není řešení.Tady se mluví o vraždě člověka ale podívejte se co se děje ve světě a pak mluvte o vraždě.Spousta dětí v africe které jsou jenom otroci.Proto neodsuzujte ty kteří se dostali do situace zrovna moc nechtěné a jdou na potrat.Nejdřív se to zkuste a pak mluvte!

57 nerozhodná nerozhodná | 29. června 2008 v 16:01 | Reagovat

Děkuju za příspěvek Terezy, ale četla jsem příspěvky a názory ostatních, bohužel o tom píší lidé, kterých se ten problém netýká. Já sama jsem v 7 týdnu,vlastně už začínám 8týden těhotenství a tři týdny nemyslím na nic jiného než co dělat, nebudu vám vyprávět můj příběh, jen ve zkratce studuju a přítel mě opustil a nemám žádné zázemí, přesto se nemohu rozhodnout, ale každý kdo můj příběh zná z mého okolí mě přesvědčuje o potratu, vím, že pro mě racionálně je to nejschůdnější řešení, přesto pořád váhám a nedokážu se rozhodnout...zítra jdu poprvé na kontrolu,svěřím se doktorce a uvidím,jaký bude mít ona názor, ale vždy je to stejné,každý mi náor poví a pak to končí větou, záleží na Tobě! A to je právě to utrpení!!!! Kdo ve stejné kůži není a nikdy nebyl,jsou jeho názory scestné, teď něco plkáš, jak by ses zachoval/a a kdyby to nastalo a byla bys ve stejné situaci a bez pomoci,řešila bys to samé!!!

58 Urami Urami | 5. července 2008 v 18:50 | Reagovat

Nejhorší je, když si člověk musí vybrat. Já jen vím jediné. Potraty neodsuzuju.Neodsuzuji člověka, který na potrat jde. Jen vím, že já sama bych na něj nešla, kdybych otěhotněla. Já nevím, co bych dělala. Snad bych věřila v oporu rodičů, ale asi bych se pro potrat nerozhodla. Ale nikdo neví, co by se stalo, kdyby....

Člověk má možnost volby. A zvolit je strašně těžké. Byť jde jen o jedno dítě a ještě k tomu nenarozené.

59 Jana Jana | 28. července 2008 v 13:19 | Reagovat

ahoj. potrat beru jako tu nejzašší možnost. Hlavně ze zdravotních důvodů jak dítěte tak matky. Moje švagrová je v půlce šestého měsíce. zjistili že miminko má rozsáhlou vadu srdce.dnes jde na vyvolání porodu (potrat). všichni jsme z toho velmi smutní. měla se jim za pár měsíců narodit holčička.

60 Sarah Sarah | 28. července 2008 v 22:47 | Reagovat

Nejdřív by bylo dobré schlédnout všechny ifnormace pořádně. Potrat se provádí do 12tt pak do 24tt v případě vážných vrozených vad či pokud hrozí vážné nebezpečí matce. Nikdy se dítě nevytahuje s dělohy živé. Vždy je usmrceno v děloze a není pravdou, že otrava solí trvá hodinu a pak je matka nechána dva dny s mrtvým plodem v děloze...sakra to by jí zabilo, nevím zda vám něco říká infekce...potrat je smutná věc, ale já říkám, že když to někomu vadí tak at na to nechodí, ale nerozhoduje o tom, že to nemají dělat i ostatní, je to každého věc asi jako to zda si barví vlasy nebo ne. Navíc bych těm co jsou proti potratům přála aby viděli jak se jim rodí k smrti nemocné dítě a ještě několik dní žije a pak umírá na vážnou vrozenou vadu.. raději necháte to dítě narodit se než ukončit jeho trápení ve chvíly kdy ještě není považováno na člověka? zamyslete se nad tím, co píšete... a co komu nutíte...

61 anonimka anonimka | 5. srpna 2008 v 16:50 | Reagovat

kazdy rika ze je potrat humus ..ale kdyz se mlada holka octne  v te situaci ze je tehotna neda se nic delat prece tak mlady clovek se nedokaze postarat o dite a zvlast kdyz je sama bez pritele a dite byl  nechtene jo je to zazrak ..ale nekdy to nejde a to mi verte..

62 Kristýna Kristýna | E-mail | 18. srpna 2008 v 10:39 | Reagovat

Je mi 16 let,s pritelem jsme si jednou nedavali dost velky pozor a .... jsem v tom.Po diteti jsem vzdy touzila,ale je mi 16 a zivot mam pred sebou.Takze jsem spis pro potrat,i kdyz toho casem budu litovat,za jinych okolnostech bych si to v zivote nenechala vzit,vzdyt je to tak nadherne.Holky,davejte si vetsi pozor!!!!

63 Ketty Ketty | 1. září 2008 v 14:11 | Reagovat

pro mladou holku je to nejlepší řešení

64 kajQa kajQa | E-mail | 2. dubna 2009 v 16:37 | Reagovat

noo taak toto jee dobre trapne..matka si da zobrat dietaa len koly tomu ze je sprosta a spravii si ho s dakym debilom..hmm mysli iba sama na sebaa...!!!toto je horsie akoo vrazda podla mnaa...bozee take malinke a nechjuu to umriet mali by toto zakazat...kebyy to dietaa bolo chore a malo by mat zlyy zivot nic nepoviem ale take zdravee dieta si dat vziaat????????noo a ze to tí lekaari aj spravia ze sa nehambia..len aby mali prachyy...fuj nech sa hambia..nemam slov!!!!!!!!!

65 Zdeňka Zdeňka | 28. června 2009 v 14:11 | Reagovat

Je mi 38.Mám dvě dospělé holky.S novým přítelem jsme se rozhodli pro injekční druh  antikoncepce.Po aplikaci jsem ještě,dva týd ny trochu krvácela.Nic podstatnýho,zvlášť když to k tomu může patřit.Včera jsem nečekaně potratila.Jsme z toho smutní,nejde o fyzickou bolest,ale ten pocit,že jsme podcenili možnost otěhotnění.Škoda,že nejde vrátit čas...

66 papone papone | 11. srpna 2009 v 10:26 | Reagovat

Kurvy mívaj zkurvenej život. No a co.
Daleko větší neštěstí je, když se opravdová máma musí rozhodnout, zda si dokáže nechat/nenechat postižené dítě.

67 Chloe Chloe | 4. října 2009 v 1:03 | Reagovat

Lidi, zkuste zapojit mozek, nečetla jsem všechny koentáře, protože upřímě se mi z vašeho papouškování knížek a doktorů dělá na blití.
Každá věc má dvě strany, musíte se na to podívat ze všech úhlů. Ano jistě, je to vražda. Ale pro to dítě je to mnohdy lepší.
Je ti 16, nechala ses zbouchnout, ale mělas v plánu vysokou. Vzdáš se toho, jen abys lítala jak hadr na holi a nechávala dítě věčně samotné, abys jako samotná matka dokázala se svým dítětem přežít? Nemyslíš, že bys raději nenechala toho prcka, aby přišlo o bolest ze samoty?
Nehledě na to, když by dítě mělo být postižené, nebylo by pro něho snazší, kdyby nežilo? Nekoukejte na mě skrz prsty, ale pro to dítě by to bylo jednoduší. Nemyslím tím, že pro rodiče je mnohem těžší vychovávat postižené dítě, ale nenapadne vás, že ono vlastně nežije, nýbrž jen přežívá? Nejste to schopní vidět?
Jediné, co je na člověku vlastně jeho, jsou jeho myšlenky, ale když nedokáže myslet, co má???
A co když tě znásilní otec? Myslíš, že si dítě budeš chtít nechat, usmívat se na něho a s láskou se o něho starat? Houby,  toho dítěte vznikne akorát nešťastná kreatura, protože ty ho nedokážeš milovat.
Jsem pro potraty, protože to bývá lepší i pro to děcko.
Navíc, tomu je to v té době úplně šumák, takže mi ty blbosti o tom, jak je to vlastní organismus a vlastně není součásti matky připomínaj bibli. Dokud je v matčině těle, je její součástí, přijímá od ní živiny, bez toho by nemohlo přežít. Navíc, dítě je schopné života MAXIMÁLNĚ od pátého měsíce!!! Moje matka ve zdravotnictví pracuje, takže to vím.

Zkuste si udělat vlastní názor z toho, co víte. Možná vás to překvapí.

Au revoir.

68 Jarda Jarda | 21. listopadu 2009 v 12:45 | Reagovat

Chloe: "Dokud je v matčině těle, je její součástí, přijímá od ní živiny..."

Pokud jedeš autem, také nejsi jeho součástí, auto je jen tvůj prostředek, to samé je s tím malým človíčkem- uvnitř tebe je nová jedinečná lidská bytost, které ty jen pomáháš s vývojem, rozhodně není tvoji součástí. I když nenajde lék na rakovinu či AIDS, ale povede jen průměrný život- bude mít 2 děti, průměrnou práci... - pořád může zachránit sousedovo topící se dítě apod. Ne každý musí být vědec aby přece žil

69 Petie Petie | E-mail | Web | 29. září 2010 v 18:06 | Reagovat

:/ Dnes jsem tento film sama viděla. Ve škole. Je to hnusný..

70 Chokma Chokma | E-mail | 28. prosince 2010 v 9:35 | Reagovat

[18]:
Tebe, mojmu zlatemu, ale asi uslo, ze kuratka papame aj pekne vypasene ugrilovane v rure... Potom by logicky vyplynulo aj to, ze si mozem podrezat nejake decko v skolke a je to v pohode.

71 Chokma Chokma | E-mail | 28. prosince 2010 v 9:42 | Reagovat

Pre mladu holku je to najlepsie riesenie... Mam zivot pred sebou...

A co ten maly cloviecik? Ten ho nema pred sebou? Je to skutocne aj pre neho najlepsim riesenim? Co to tu dristate?
Ze je to tazka situacia, to je nepopieratelne, ale taketo zavery robit... to je hnus. Spolocnost, ktora si vrazdi potomkov, nema pravo na existenciu. Zabit plod pre studium je dost psycho.

72 Majulinka Majulinka | 22. února 2011 v 17:59 | Reagovat

nektery z vas by jsi meli uvedomit,ze dys to dite proste nemuze mit,tak musi pryc i dys to je zly:(

73 Pavla Pavla | E-mail | 17. března 2011 v 12:36 | Reagovat

Nikdo, opravdu nikdo nemusí potrat podstupovat. Pokud někdo otěhotní a dítě nechce nebo nemůže přijmout, VŽDYCKY tady existuje možnost adopce ihned po porodu. Jsou rodiče, kteří jsou ochotni adoptovat i postižené dítě.

74 misa misa | E-mail | 6. června 2011 v 21:11 | Reagovat

Ahoj jsem misa mam 15 let a jsem tehotna nevim co mam delat ale na potrat jit neechci ale celej zicot mit znicenej vubec nevim..prosim poradte mi nekdo napiste na email abbiie@sezna.cz

75 Jirka Jirka | E-mail | 8. července 2011 v 14:24 | Reagovat

Potrat je vražda. Neohlíží se vůbec za právem nenarozeného dítěte, ale pouze za právem matky. Matka má právo rozhodnout o zabití. O dítěti se legálně hovoří jako o plodu...přitom je to člověk, člověk od samého početí. Žijeme v divné době. Za chvilku bude normální doprovodit seniora na smrt, aniž by se k tomu mohl vyjádřit - vždyť je jen na obtíž a společnosti již nemůže nic přinést. Je mě smutno z této doby.

76 vpravo vpravo | Web | 17. srpna 2011 v 9:53 | Reagovat

Je mi, Jirko, dobře z doby, kdy pořád ještě někdo okolo žije deset lidí, kteří by dítě nezabili.

77 srdiccko srdiccko | 7. března 2012 v 17:52 | Reagovat

[3]:když nechci dítě nešukám a spím s jedním tím pravým a až po svatbě pokud tohle budete dodržovat a věřit Bohu že se o vás postará není problém jenomže lidi jsou sobečtí idioti a díky takovým jsou tu katastrofy na zemi, potopy a jiné protože zlo přitahuje zlo zabijete nevinné dítě a satan tak touhle obětí dostane větší moc a může škodit na zemi více a víc lidí pokoušet proto jsou na zemi války, vraždy, znásilnování a jiné protože lidi volí to co je proti Bohu než to co Bůh radí, každý jezdí na červenou místo aby poslechli ač je to otravné zastavovat na každé zelené která padne ale vy volové je to pro vaše dobro a svobodu a ne omezení a nesvobodu.

78 srdiccko srdiccko | 7. března 2012 v 17:53 | Reagovat

K českému národu: slovo z Medugorje

sobota 11. října 2008

Ve známém poutním místě Medugorje (Bosna a Hercegovina) bylo dne 24. srpna 2008 při charismatické modlitbě dáno z vnuknutí Ducha Svatého skupině českých poutníků slovo, jehož úryvky (vše, co se podařilo zaznamenat), nyní přinášíme. Pro toto poselství, které považujeme za pravé a velmi závažné, přitom ve smyslu moudrého dekretu papeže Urbana VIII. Nevyžadujeme jinou věrohodnost a důvěru, než jakou má svědectví ryze lidské.

…........modlete se za nemocniční personál, lékaře, kněze, politiky, lidi umírající nedůstojným způsobem, zákonodárce, špatné zákony.................váš národ visí nad propastí............váš nepřítel nespí a velmi, velmi svižně koná a získává tolik spojenců ochotných pomáhat mu na cestě zla, k záhubě vašeho národa. Čekají vás velké katastrofy, pokud se něco zásadního nezmění ve vašem národě. Volejte k zodpovědnosti všechny, obzvláště kněze! Volejte! Křičte! Nespěte!!! Vytrhávejte duše z otroctví! Jste národ malomocných; jste národ malomocných lhostejně využívajících posledních zbytků svých dnů jen k zábavě. Proměňte svůj národ; je to ve vaší moci! Každý z vás má svůj díl zodpovědnosti! Mnoho jste dostali, mnoho rozdávejte! Nemyslete na sebe, nebo se zřítíte i s těmi, kteří vás strhnou, a budete velmi, velmi trpět; tělesně i duševně. Nechal jsem si nabít další ... tisíce hřebů, jen abych vám pomohl. Já Bůh již nemohu konat víc - bez vás! Shromážděte se pod mým křížem a vyražte do všech stran sjednoceni a neustále napojeni na můj kříž. V této síle porážejte zlo na všech rovinách. Jsem s každým z vás. Každý boj, do kterého se vrhnete v mé síle, vyhrajete! Ale nečinnost - nepomůže ničemu! Já už nemohu bez vás. Miluji, miluji váš národ! Václav, kterého jste dnes volali na Križevaci, je ochoten a připraven zatroubit k útoku! Český národ nezemře, musí žít a musí být Boží! Ludmila, Zdislava .......... máte takové přímluvce a takové velikány. Pod jejich štítem bojujte boj, boj, veliký boj! Budete-li bojovat - vyhrajete! Nebudete-li bojovat – zemřete!

79 renda renda | E-mail | 7. března 2012 v 17:54 | Reagovat

[2]:Nemám je rád, ale nezakázal bych je. to je tedy kravina. Pokud víte, co potrat je, tak Vám musí být jasný, že je to svinstvo. Když ženská jde do postele, tak ví, co dělá. Za své činy jsme odpovědní. Když nechce děti, je mladá, musí šukat? V tomto věku se má učit a ne šukat. A jsou organizace, které ji pomohou v nouzi, poskytnou přístřeší, může dát dítě k adopci. Každý problém se dá vyřešit.

80 srdiccko srdiccko | 7. března 2012 v 17:57 | Reagovat

Stála jsem u brány nebe a pekla
Moje cesta od ZDÁNÍ k BYTÍ
Od iluze k pravdě
Osobní svědectví paní dr. Glorie Polo
http://www.jesus.sk/pdf/Gloria-Polo-svedectvi.pdf

81 srdiccko srdiccko | 7. března 2012 v 17:59 | Reagovat

Kousek z toho:    Nezabiješ –
    Umělý potrat

Když jsme v mé „knize života“ došli k pátému Božímu přikázání – „Nezabiješ“, pomyslela jsem si: Konečně si nemusím nic vyčítat, neboť jsem nikoho nezabila a žádného člověka jsem nepřipravila o život. A k mému velkému zděšení mě Pán Bůh poučil o něčem zcela jiném. Ukázal mi se vší zřetelností, že jsem byla příšerně hroznou vražedkyní. A vraždy, do kterých jsem byla zapletena, patřily mimo jiné do třídy zločinů zabíjení, které v Pánových očích platí za nejohavnější svého druhu, totiž umělé potraty „nenarozených dětí“.

Dávejte teď dobrý pozor! Moc a vliv, který jsem získala pomocí peněz, mě svedly a přivedly k tomu, že jsem financovala ne jeden, nýbrž několik – neřku-li mnoho¬ – umělých potratů. Teprve moje peníze tyto potraty umožnily. Neboť jsem, ano, stále říkala: „Žena má právo si zvolit, kdy chce zůstat těhotná a kdy ne. Její břicho patří jen jí samotné!“

A nyní se podívejte! V mé „knize života“ stálo černé na bílém - a byla to pro mě velká bolest, když jsem zde viděla a konečně také pochopila, do jakých odporných zločinů jsem se sama zapletla díky penězům. Bylo to ale nesmazatelně zapsáno v mé „knize života“. Navíc jsem přiměla k potratu jedno děvče, kterému bylo sotva 14 let. Byla jsem její mistrovou. Jestliže má někdo v sobě jed, pak v jeho okolí nezůstane nic zdravého. Všichni, kteří se přiblíží k takovému člověku, jsou negativně ovlivňováni, přicházejí do styku s tímto jedem a i sami se pak stávají zamořenými a jedovatými. Další ještě docela mladá děvčata, tři z mých neteří a snoubenka jednoho z mých synovců, šly na potrat. Beze všeho jim dovolili přijít za mnou, neboť jsem byla ta s velkými penězi, která mohla všechno řídit – a byla tak „dobrotivá“. Byla jsem ta dobrá teta, která vždy všechny zvala; ta dobrá teta, která jim vyprávěla o novinkách ze světa módy a která jim nejnovější módu také předváděla a často i kupovala. Byla jsem tou, která těmto mladým stvořením napomáhala jak se učinit atraktivnějšími, jak vstoupit do světa „lesku“ a jak druhým  ukazovat svá mladá těla co nejvíce sexy a dráždivě.

A představte si! Moje sestra mi v plné důvěře poslala a přenechala své děti. A jak jsem je zkazila a učinila prostitutkami. Ano, přivedla jsem tyto mladé holky, napůl ještě děti, k prostituci.  A to byl další do nebe volající zločin a strašný hřích, který v pořadníku těch nejohavnějších zločinů před PÁNEM zaujímá hned další místo za umělým potratem. Neboť jsem tato mladá děvčata učila následující:
„Moje milá děvčata, nebuďte přece hloupá! I když Vám Vaše matky tolik vyprávějí o hodnotě pannenství, cudnosti a čistoty, pak je potřeba prostě poukázat na to, že Vaši rodiče ještě žijí v minulosti, jejich svět už není světem dneška, jsou v zajetí včerejška, zmeškali svobodný a moderní život. Musíte mít pro to pochopení. Ale vy samy byste se měly připojit k modernímu životu, který požívá svobodu vybojovanou námi ženami a plně se realizovat jako ženy - tedy poslouchejte je, mějte pro ně porozumění, protože oni zkrátka jinak nemohou; ale nekažte si přece proto svůj vlastní mladý život. Vaše matky s Vámi mluví o Bibli, která existuje už 2000 let. Ony už rovněž nejsou „up- to - date“ [moderní].
A faráři také odmítli to moderní a nechtějí jít s dobou. Kážou jenom to, co jim předloží papež, ale papež také není zrovna časový, tenhle papež vyšel z módy. A každý moderní člověk, který ho ještě poslouchá, je hloupý a může si za to sám, když si svého života nedovede pořádně užít.“

Vizte teď ten jed, který jsem sypala do těchto mladých, nevinných dívčích srdcí. Je to prostě nepředstavitelně zrůdné!

A také jsem tato mladá děvčata učila, jak si mohou nejlépe užívat svého těla a potěšení  při sexu. Přitom jsem je výslovně upozorňovala na to, jak je důležité, aby se chránily. Naučila jsem je všem mně známým metodám. Pod názvem „Dokonalá, samostatná žena“ jsem je co nejpřesněji informovala o všech rizikách a ochraně před nimi při pohlavním styku. A jednoho dne pak ke mně do ordinace přijde jedno z těchto děvčat, totiž snoubenka mého synovce - bylo jí sotva 14 let - (a to, co Vám zde vyprávím, jsem osobně viděla zaneseno v „knize mého života“) – přijde tedy ke mně do ordinace a vypráví mi s usedavým pláčem: „ Glorie, jsem přece ještě tak mladá, jsem prakticky sama ještě dítě, a přesto jsem už těhotná.“ Já jsem nato odpověděla:  „Ty jsi ale husa! Copak jsem Vás neučila, jak se má člověk chránit!!!“ Nato řekla, stále ještě plačíc: „Ano jistě, ale ono to prostě správně nefungovalo.“ A pohledem do své „knihy života“ jsem viděla, že mi PÁN toto mladé stvoření vlastně poslal, abych je uchránila před hloupostí. Chtěl, abych ji uchránila před pádem do této propasti, abych ji odvrátila od potratu svého děťáťka.
Neboť umělý potrat nám kolem krku navléká tak těžký řetěz, který nás tlačí k zemi a který pak jen sotva dokážeme za sebou vláčet. Vyvolává bolest, která už nikdy v našem životě nepřestane. Je to ta nesmyslná jistota, že člověk spáchal vraždu, tedy že je vrahem.
A nejhorší na tom je, že člověk nezavraždil jen tak někoho, nýbrž své vlastní tělo a krev, své vlastní dítě. A v případě tohoto děvče bylo nejhorší, že místo abych ji od toho odvrátila a vyprávěla o našem PÁNU BOHU, vtiskla jsem jí do ruky hrst peněz, aby si tento potrat mohla dovolit. A abych upokojila své svědomí (vůbec nevím, jestli se to ještě vůbec dá nazvat svědomím, co jsem tenkrát měla), dala jsem jí tolik peněz, aby mohla jít do nejrenomovanější potratové  kliniky, aby potom nebyly opravdu žádné komplikace. A tak jako při této příležitosti jsem financovala ještě několik – neřku-li mnoho - potratů.

Je to tak strašné, když na to dnes pomyslím. Pokaždé, když je takto prolévána krev robátka, je to jako velká zápalná oběť pro satana, je to slavnostní hostina pro ďábla. Mne si ruce a tančí radostí. A našemu PÁNU Ježíši Kristu to působí bolest jako při JEHO smrti na kříži a za těchto bolestí sebou škube a pokaždé tím velmi trpí, když je umučeno nenarozené, nevinné dítě.

V „knize života“ jsem totiž také mohla vidět, jak vzniká život. Viděla jsem, jak se naše duše tvoří v okamžiku, když se setká spermie s vaječnou buňkou. V tom okamžiku přeskočí překrásná jiskra, která vyzařuje světlo, které má svůj původ ve slunečním světle BOHA OTCE. A břicho nastávající matky se ozáří paprsky této nové duše v okamžiku, když byla oplodněna její vaječná buňka. A když pak dojde k potratu, pak tato duše křičí a sténá čirou bolestí, i když se ještě neutvořily žádné oči ani údy. A celé společenství svatých, celý onen svět vnímá tyto výkřiky a toto sténání, když je vražděna nová, za pomoci BOŽÍ stvořená duše. Celá nebeská klenba sebou při tomto výkřiku škubne a je ho slyšet od jednoho konce k druhému, hlasitě a zřetelně jako ozvěnu v horách. V pekle jsou také slyšet hlasité výkřiky, ale tam jsou to výkřiky jásotu, které vydávají všichni démoni k slavnosti dne a předvádějí přitom tanec radosti.

A bezprostředně potom se v pekle otevírá několik pečetí a vycházejí ohavní strašidelní duchové, kteří jsou vypuštěni na zemi, aby znova pokoušeli celé lidstvo a sváděli na scestí. A důsledek toho je, že lidé jsou stále více zotročováni satanem, stále více propadají žádostivosti a požitku, vyskytují se stále nové závislosti na vášních a dějí se všechny ty špatné a strašlivé zločiny a ošklivosti, které denně slyšíme a vidíme ve zprávách a o kterých si pokaždé myslíme, že už nemohou být  horší, a příští den narazíme prostřednicvím nových zločinů na to, že stupňování bylo přece jen ještě možné.
Máme vůbec ještě představu, kolik robátek je denně zabito na celém světě? Není už  možné, abychom si představili rozsah tohoto obrovského zločinu. Brodíme se v krvi těchto neviňátek a vůbec to už nepozorujeme. Je to pro nás normální a patří to už ke všednímu životu. Když se někdo postaví proti potratu, je označován za fanatika a konzervativce, za staromódního a poněkud pomateného. A to je jeden z největších triumfů pro pekelného knížete satana. Jak bude postaráno o náš svět, jestliže cena za nevinnou krev každého jednotlivého nenarozeného je to, že je na zem vypuštěn nový démon. Brzy se náš svět zatemní čistě kvůli démonům, kteří byli vypuštěni.

A potom jsem viděla, jak jsem byla ponořena a omývána touto krvi nevinných dětí. A zcela v protikladu k umývání v našem světě se stávala moje bílá duše touto krvavou koupelí stále temnější a nevzhlednější, až byla úplně černá. A po těchto událostech s potraty jsem už vůbec neměla cit pro hřích. Pro mě už prostě hřích neexistoval. Všechno bylo dovoleno a moje chování mi přitom ještě připadalo jako dobré. Vždyť jsem pomáhala lidem. Nebyla jsem si jen vědoma toho, že těmto lidem pomáhám k jisté cestě do pekla.
A objevila se ještě druhá věc, která by mě nikdy nenapadla nebo nepřišla na mysl, když jsem já sama stála na ďáblově výplatní listině. Byla mi ukázána všechna robátka, která jsem usmrtila já sama, která jsem já sama uměle potratila. A přesně tak - jako Vy teď - jsem v prvním okamžiku nevěděla jak, kdy a kde! Bylo mi to však hned ukázáno a měla jsem to pak i jasně před očima. Vždyť jsem Vám již na začátku vyprávěla, že já sama jsem si zvolila jako ochrannou metodu plánovaného rodičovsví nitroděložní tělísko a nechala jsem si ho zavést. A v bolestném údivu jsem nyní ve „své knize života“ musela vidět, kolik mých vaječných buněk bylo oplodněno a bylo s to vyrůst v malá robátka. Viděla jsem těch mnoho světelných jisker, které se rozzářily při utvoření jejich duší. A slyšela jsem také výkřiky těchto duší, jak byly vyrvány z ruky BOHA OTCE.

82 srdiccko srdiccko | 7. března 2012 v 17:59 | Reagovat

A najednou jsem pochopila důvod, proč jsem byla stále tak špatně naladěna, zahořklá a protivná. Měla jsem špatný mok, často se se mnou nedalo mluvit, neovládala jsem se a byla jsem náladová vůči svým bližním, vůči své rodině. Celý den jsem byla jen frustrovaná, nic mě nemohlo uspokojit. Často mě přepadaly strašné deprese. A nyní jako by mi spadly šupiny z očí:
    „Jak prosté a jednoznačně jasné – vždyť jsem se proměnila ve stroj na zabíjení robátek!“
A to všechno mě nechávalo klesat stále hlouběji do bažiny hříchu. Jak jsem si jen mohla na začátku tohoto shrnutí mého života domýšlet a pyšně provolávat, že jsem nikoho nezabila. A jak jsem jen mohla každého druhého, který mi připadal příliš tlustý nebo mi byl nesympatický, opomíjet, pohrdat jím, ano, opravdu s ním jednat nenávistně a prostě ho odmítat. Jak jsem mohla nosit nos tak nahoru, ačkoliv jsem  byla docela obyčejnou vražedkyní?

A bylo mi také ukázáno, že člověka nezabíjí jen rána z pistole. Ne, často stačí, když ho nezměrně nenávidíme, když mu přejeme nebo působíme zlo, když někoho sžírá závist vůči této osobě. A už tím můžeme druhého zabít. Vražda v rodině nebo ve vesnici velmi často začíná tímto jednáním, které často my sami hodnotíme jako nikterak nebezpečné, i když zlé.    Nebudeš provozovat necudnost

    Nyní u šestého přikázání - „Nebudeš provozovat necudnost“ - jsem si řekla: „No konečně - aspoň u tohoto přikázání mi nemohou vyčítat žádné přestupky. Nebudou mi moci předhazovat žádného milence, protože jsem po celý svůj život byla intimně jen s jedním mužem - a to byl můj první a poslední, totiž můj manžel.“

Najednou mi bylo ukázáno, že pokaždé, když jsem ukazovala odhalená prsa a vystavovala  na odiv své tělo v sexy bikinách, sváděla jsem cizí muže k tomu, aby na mě civěli, měli přitom špatné představy a tím byli svedeni ke hříchu. A tímto zcela jednoduchým způsobem jsem  - tak tu a tam – také sklouzla do manželské nevěry. Ale také jsem měla ve zvyku stále znovu radit jiným ženám, že mají být svým manželům nevěrné, přičemž jsem říkala:
„Nebuďte přece pitomé, oplaťte jim to, jen jim to nepromíjejte, nýbrž se rozejděte a raději se dejte rychle rozvést!“
- jen tímto žvaněním a těmito špatnými radami jsem se podílela na jednom opovrženíhodném cizoložství.

A tak při tomto přehledu svého života jsem i jasně poznala, že tak zvané hříchy „žádostivosti těla“ jsou ohavné. Vedou přímo do zavržení a je třeba je zcela striktně odmítnout, i když to už dnes mnoho lidí považuje za normální a říkají, že jim to vonělo a že to bylo úplně skvělé; že člověk tu a onu zkušenost jednou musel sám učinit; že to člověk musí zkusit, aby se dozvěděl, zda se přitom pociťuje rozkoš nebo zda dochází ke zcela zvláštnímu vrcholu. Mnozí se vůbec neštítí, aby si jako argument na své počínání vztáhli dokonce srovnání se zvířaty, a říkají: „Ať nás to prohání tak divoce jako divoká zvířata!“ A také pro homosexualitu je často předkládán argument, že je zcela přirozená a chtěná Bohem, protože je už také přece dokázáno, že i v říši zvířat existují homosexuální páření. Ano, copak nepozorujeme, že si tím bereme za vzor zvířata?  A to má stejný význam, jako když se odhazuje duše. To, čím se vyznačujeme jako BOŽÍ obraz - totiž JÍM stvořenou nesmrtelnou duší v každém člověku  -  tu tím házíme psům.

Bohužel jsem se ve svém životě vytrhla z ruky BOŽÍ. Musela jsem se smutkem zjistit, že hřích není pouze provedený skutek, nýbrž že mohu těžce hřešit i v nejskrytějších myšlenkách a ve své duši. (Vždyť to také stojí ve vyznání hříchů: „myšlením, slovy a skutky“.)

Bylo pro mě také velmi bolestné, když jsem musela poznat, jak všechny tyto spáchané hříchy mají důsledky a dlouhou dobu působí dál. Hřích cizoložství - lépe řečeno hříchy cizoložství - mého otce také přivodily velkou škodu jeho dětem a zadusily jejich duši. Tak jsem začala opovrhovat všemi muži a moji bratři se stali pravými odlitky, věrnými kopiemi svého otce, kteří se všude vychloubají tím, že jsou ještě pravými máči, opravdovými záletníky a velkými pijany. A ještě si na tom také hodně zakládají. Pyšně to vytrubují do celého světa. Vůbec si nedělají hlavu, jak  velmi tím zase škodí vlastním dětem.

A proto jsem svého otce na onom světě viděla tak hořce plakat. Teprve tam pochopil a viděl, jak velkým dědictvím svými hříchy zatížil své syny i dceru. A pochopil, jakou škodu tím způsobil v řádu Božím a ve stvoření BOHA OTCE.

83 srdiccko srdiccko | 7. března 2012 v 18:05 | Reagovat

Vraždit taky si nemůžeš vybrat, zavraždíš jdeš do vězení, takhle zabiješ taky takže potrat by měl být trestný aby lidi věděli že je to hnus a je to stejné jak když zabiješ člověka, špatné, tolik umřelo lidí-nenarozených dětí, kteří třeba mohli najít lék na aids nebo rakoviny víme houby proč sem byli posláni nejsme Bohové abysme za ně rozhodovali, že to nejde vidět tak to tak nebolí, ale kdybyste viděli jak křičí bolestí, tak by se k tomu přikračovalo už jinak. i postižené dítě může přinést něco člověku, třeba naučit lidi myslet na jiné a ne být sobeckými naučit se pomáhat

84 srdiccko srdiccko | 7. března 2012 v 18:06 | Reagovat

V americe už hledají důvody proč zabít dítě po narození že je nechtěné, tam spěje to že se nezakazuje potrat lidi už neví co je správné a co ne.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.